alexandrasjosten.blogg.se; hemma

Hej bloggen! 
Ni som fortfarande hänger kvar, fina ni är <3 

Nu är jag hemma och jag har haft tre fantastiska dagar i Norrköping på Bråvallafestivalen. Träffat massa fina människor och lyssnat på helt fantastisk musik. Tyvärr har jag varken haft med mig telefon eller kamera så har inga bilder med ni får lita på att jag har sett fantastiska saker och lyssnat på grym musik. 

Bodde ihop med Elvira i ett camp tillsammans med vår goda vän Willow och några kompisar till honom från Norrköping. Hatten av till Norrköping för att de trevligaste vi träffat har alla varit från Norrköping och det är några stycken. Vi hade som jag sagt tidigare ett 8 mannatält på två personer och vi hade en två meter bred luftmadrass som var 22 cm hög så vi har sovit som drottningar. Trots detta var det underbart att sova i sin egen säng i natt och hade inte Oskar lovat att inte väcka mig hade han aldrig fått sova här ;) 

Bästa konserterna enligt mig var Albin Meyers för att vi hade så grymt kul och Nicky Romero för att han var så SJUKT GRYM! Ta mig tillbaka till hans spelning. 
Ni ska få titta på denna film från hans spelning så länge och sen ska jag kicka igång min dag. Vi hörs senare! 



Kommentarer
Postat av: Oskar

Och som jag lät dig sova! mycket trevligt att ha dig hemma igen :D

Svar: du är så fin :*
Alexandra Sjösten

2013-07-01 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0