Velvet Teddy

Hej bloggen! 
 
Jag är världens lyckligaste människa! Jag är inte ens sådär fantastiskt förväntasfull inför julafton som jag brukar vara. Jag har nämligen fått en ny telefon :D Vi var och skulle lämna in min gamla telefon på lagning tänke vi och när vi ändå var där ändrade vi mitt abonemang och ja när vi ändå gjorde det la vi till en ny telefon :D så nu är jag ägare av en alldeles kanonfin iphone 6 i vit och guld! 
Men mer om det i ett annat inlägg. 
 
Den andra grejen som gör mig till världens lyckligaste människa är att jag äntligen är ägare till mitt första MAC läppstift :D Det är världens finaste färg som är Velvet Teddy. Det är matt och luktar supergott av vanilj. Vilket jag förstått det som att alla MAC läppstift gör? 
 
Jag har inte hunnit ha det på läpparna än men ser ut som en perfekt vardagsfärg. Det var lite mer rosa än vad jag tänkte mig men har som sagt inte hunnit prova än så återkommer när jag vet hur färgen är på läpparna! Älskar att det är matt <33 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0