YSL

Hej bloggen! 
 
fullt upp med jul haha :) 
Var på stan igår och var en av dom första in på rean på kicks hihi (lite av slump faktiskt) och hittade två saker på rean. Det känns som att jag köpt lyx på flaska. Den känns till och med lyxigare än mina dior foundations! 
Har inte provat den på huden än men den ser ju tillräckligt blek ut haha och ska låta er veta direkt när jag vet hur den känns! 
Förhoppningsvis känns del lika lyxig på huden som den känns i flaskan. Den hade kostat 515 och jag köpte den för 155. 
 
 
Jag köpte även en mascara från loreal som jag varit sugen på att prova. 
 
 
Någon som har provat? 
Har ni också funderat över att det verkligen finns två olika läger inom sminkvärlden? Ett som gillar plastborstar och ett som gillar sånna håriga bortsar? Jag är verkligen för plastborstar med piggar. Klarar inte av något annat! 
 
Sitter och kollar på vad alla fick i julklapp och snyftar lite över att jag inte önskade mig mer smink haha men jag är ju såklart fantastiskt glad över vad jag fick! Fick ett superfint armband som är bett som sitter ihop och ett jättefint skrin eller vad man ska kalla det. Mormor hade köpt det på auktion. Någon annan som fick något ni är glada över? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0