I farten!

Hej bloggen! 

Jag vill väldigt gärna börja blogga igen men har haft lite knappt med tid det senaste men tänkte slänga in ett inlägg i farten för jag ska nämligen snart till skolan för att ha möte med sanningsspridarna på sektionen vilket är min nya post :) förra året var jag reiseleiter. Jag har åtagit mig uppdraget att försöka få igång sektionens blogg eftersom att jag tycker att det är väldigt roligt så när den är igång ska jag länka den här så att ni får se den! 

Efter mötet ska jag direkt till Gerdahallen där jag har börjat träna och köra spinning med Elvira. Jag har aldrig provat det innan men man har ju hört att det ska vara väldigt jobbigt. Sen ska jag hem och äta och försöka få lite plugg gjort och sen somnar jag förhoppningsvis som en stock. 

Nu måste jag gå men vi kanske hörs senare igen :) 

Just det, jag har färgat om håret ännu mörkare! Är väldigt nöjd faktiskt :D 


På bilden bär jag ett läppstift från Max factor som heter pink brandy :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0