lite uppdatering

Hej bloggen! 
 
fasligt lång tid mellan mina blogginlägg. 
Sitter här i min säng och känner att det är väldigt mycket just nu. Har precis gjort färdigt två planscher till skolan inför valet som ska hållas nu under hösten där vi kommer att välja ordförande och likande. Jag har faktiskt sökt en post som jag känner mig ganska nervös för! Jag har ju under året varit sanningsspridare och nu har jag kandiderat till Saningsminister som är den som leder sanningsspridarna, fotograferna och arkivarierna på sektionen. Jag känner mig lite nervös för att det är jag som ska ha kontakt med alla på sektionen för att sprida informationen men det känns också som en kul utmaning! 
 
En annan sak som ska göras innan den 1a november är två tentor, flytta och ansöka om att få studera utomlands vilket tydligen inte är något enkelt jobb. Härlig oktober! 
Ska dessutom fundera över vad jag ska klä ut mig till på halloween ;) 
Och med dom orden sagda blev jag ju såklart distraherad och hittade mig in på en sida med massa maskeradsmink. Skulle vara kul att prova på någon gång! 
 
Nej nu måste jag hoppa i säng! Blev lite senare än jag tänkt mig hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0